مصرف قهوه گانودرما برای لاغری، یک پیشنهاد ویژه!!!

گانودرما

قهوه گانودرما یک نوع نوشیدنی پودری حاوی قهوه فوری و عصاره پودر شده قارچ گانودرما لوسیدوم با خاصیت دارویی است که با نام‌های “reishi” یا “Lingzhi” نیز شناخته می‌شود. مواد دیگر مانند شکر، خامه‌های غیر لبنی و گیاهان نیز ممکن است در این نوشیدنی موجود باشند. امروزه استفاده از قهوه گانودرما برای لاغری طرفداران زیادی برای افراد با رژیم غذایی پرچرب است.

این مواد مفید از قسمت‌های مختلف قارچ مانند میسلیوم، هاگ و میوه تولید می‌شوند. کاربردهای خاص و مزایای مربوط به ‌سلامتی قهوه گانودرما شامل کنترل سطح گلوکز خون، تعدیل سیستم ایمنی بدن، محافظت از کبد، باکتریوستاز و غیره هستند. اکثر مکمل‌های غذایی مبتنی بر قارچ گانودرما دارای مقدار زیادی دانه (نشاسته) با مقدار کمی از مواد فعال موردنیاز برای کاهش وزن هستند.

 

 

قهوه گانودرما

قهوه Ganoderma lucidum ترکیبی از پودر دانه‌های قهوه Arabica و عصاره قارچ قرمز ganoderma lucidum است و ممکن است مواد دیگری مانند شکر، کرم غیر لبنی و گیاهان دارویی وجود داشته باشد. قهوه گانودرما لوسیدوم نه‌تنها خوشمزه است، بلکه به‌عنوان ارتقادهنده سلامتی، ازجمله رفع خستگی، جلوگیری از سرطان شناخته‌شده است، همچنین قهوه گانودرما برای لاغری و تقویت طول عمر نیز قابل‌استفاده است.

 

قهوه گانودرما برای لاغری

قارچ Ganoderma Lucidum

فواید قهوه Ganoderma Lucidum برای سرطان

طبق آمار انجمن سرطان آمریکا، سرطان بیش از 1.5 میلیون آمریکایی را رنج می‌دهد. نوشیدن هرروز یک فنجان قهوه گانودرما ممکن است رشد سلول‌های سرطانی را سرکوب کند. گزارشی از مجله Biochemical and Biophysical Research Communications و تحقیقات نشان می‌دهد که قهوه گانودرما باعث سرکوب تحرک سلول‌های سرطانی پستان و پروستات بسیار تهاجمی می‌شود.

قهوه گانودرما قادر است سلول‌های کشنده طبیعی را فعال کرده، فعالیت آن‌ها و توانایی بدن در مبارزه با تومورها را افزایش دهد. مکمل قهوه گانودرما غیرمستقیم می‌تواند احتمال متاستاز سلول سرطانی را کاهش دهد. این در زمانی است که سلول سرطانی به قسمت دیگری از بدن گسترش می‌یابد.

فواید قهوه Ganoderma Lucidum برای بی‌خوابی و خستگی

اگر دوست دارید در طول شب خوب و در آرامش بخوابید، اگر دوست دارید در تمام طول روز انرژی داشته باشید، ممکن است در روز یک فنجان قهوه گانودرما بنوشید. بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، تخمین زده می‌شود 50 تا 70 میلیون بزرگ‌سال دارای اختلالات خواب یا بیداری باشند. اگر می‌خواهید خواب شیرینی داشته باشید، از قرص‌های خواب‌آور نسخه‌ای صرف‌نظر کنید و سعی کنید قهوه گانودرما بنوشید.

قهوه گانودرما می‌تواند کیفیت خواب شما را بهبود بخشد، می‌تواند در افزایش طول و همچنین عمق خواب کار کند و مدت‌زمان لازم برای خوابیدن را کوتاه کند. به‌عنوان‌مثال این مطالعه موش صحرایی از این اثرات کاملاً شناخته‌شده گانودرما لوسیدوم پشتیبانی می‌کند، بهبود خواب بعد از سه روز دیده می‌شود اما کاهش علائم خستگی مزمن ممکن است بیش از 4 هفته طول بکشد.

 

قهوه گانودرما برای لاغری

قهوه گانودرما از عصاره قارچ قرمز ganoderma lucidum

فواید قهوه Ganoderma Lucidum برای ضد پیری

شکی نیست که پیری بخشی طبیعی از زندگی است. پزشکی مدرن دریافته است که این پدیده نتیجه تأثیر ترکیبی عوامل مختلف است و مردم دریافتند که قهوه گانودرما ارتباط نزدیکی با عملکردهای آنتی‌اکسیدانی بدن، سیستم غدد درون‌ریز و عملکرد ایمنی بدن دارد. گانودرما لوسیدوم غنی از تری ترپنوئیدها، سلنیوم آلی، پلی ساکارید، ویتامین E، اسیدهای آمینه و سایر مواد فعال است.

تحقیقات مدرن نشان می‌دهند که قهوه گانودرما قادر به مقاومت در برابر اکسیداسیون، حفظ سیستم غدد درون‌ریز سالم و پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن شما است. علاوه بر این، قهوه گانودرما هنوز هم می‌تواند گردش خون را بهبود بخشد و مراقبت از پوست را جوان و زیبا نگه دارد.

گفته می‌شود، اثرات ضد پیری قهوه گانودرما اثر ترکیبی مواد فعال فوق است. اگرچه نمی‌توانید از چین‌وچروک پوست خود جلوگیری کنید، اما می‌توانید از پیری زودرس جلوگیری کرده و یا این روند را کند کنید، در این میان قهوه گانودرما برای مبارزه با علائم پیری در زندگی مدرن استفاده‌شده است.

 

قهوه گانودرما برای لاغری

قهوه گانودرما برای مبارزه با علائم پیری

مزایای قهوه Ganoderma Lucidum برای سیستم ایمنی بدن

مطالعات نشان داده‌اند که قهوه گانودرما می‌تواند پاسخ ایمنی بیش‌فعال را که در شرایطی مانند آلرژی، آسم و بیماری‌های خود ایمن ایجاد می‌شود، کاهش دهد.

Ganoderma lucidum (قارچ reishi یا قارچ Lingzhi) ماده‌ای است که در قهوه تزریق می‌شود تا یک انتخاب بهتر و سالم باشد، با این مزایا، قهوه گانودرما نه‌تنها نوشیدنی بلکه همچنین کلید سلامتی است.

 

مزایای قهوه Ganoderma Lucidum برای لاغری

چاقی با التهاب مزمن درجه پایین و دیس‌بیوز روده همراه است. Ganoderma lucidum یک قارچ دارویی است که در طب سنتی چین با اثرات ضد دیابتی قلمداد می‌شود. عصاره آب Ganoderma lucidum mycelium باعث کاهش وزن بدن، التهاب و مقاومت به انسولین در افرادی می‌شود که از رژیم غذایی پرچرب استفاده می‌کنند.

عصاره آب Ganoderma lucidum نه‌تنها دیس‌بیوز روده ناشی از رژیم غذایی پرچرب را برطرف می‌کند بلکه یکپارچگی سد روده را حفظ می‌کند و اندوتوکسمی متابولیک را کاهش می‌دهد. پس از قهوه گانودرما برای لاغری نیز استفاده می‌شود.

مطالعات قبلی نیز نشان داده‌اند که باکتری‌های روده نقشی اساسی در مدیریت وزن‌ دارند. مطالعه جدید نشان می‌دهد، قهوه گانودرما تمایل به تغذیه باکتری‌های مناسب برای هضم سالم دارد و باکتری‌های روده را برای مبارزه با افزایش وزن سازمان می‌دهد.

این باکتری‌ها به تبدیل قندهای پیچیده به چربی و سپس ذخیره چربی در بدن کمک می‌کنند. با کاهش آن‌ها، تمایل به ذخیره چربی را کاهش می‌دهد. پس قهوه گانودرما برای لاغری بسیار پر اهمیت است.

 

قهوه گانودرما برای لاغری

قهوه گانودرما برای لاغری

نتیجه‌گیری

قارچ دارویی Ganoderma lucidum با نام Lingzhi یک داروی سنتی چینی شناخته‌شده برای بهبود سلامتی و درمان بیماری‌های بی‌شماری بیش از 2000 سال در کشورهای آسیایی است. قهوه گانودرما دارای اجزای شیمیایی فراوانی مانند تری‌ترپن‌ها و پلی‌ساکاریدها است که دارای فعالیت‌های مختلف بیولوژیکی ازجمله ضد اکسیداسیون، ضدالتهاب، اختلالات ضد کبدی، رشد ضد تومور و متاستاز و غیره است.

طبق تحقیقات بالینی همچنین تأثیر فعالیت‌های زیستی قارچ قهوه گانودرما به‌عنوان یک منبع جایگزین برای درمان بیماری‌های کلیوی شناخته‌شده ‌است.

تحقیقات نشان داده‌اند عصاره‌های موجود در این قارچ قطعاً با تقویت سیستم ایمنی بدن می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند. یک مطالعه اخیر، قهوه گانودرما با تعدیل ترکیب میکروبیوتای روده در کاهش وزن، چاقی افراد را با رژیم غذای پرچرب کاهش می‌دهد. از این جهت مصرف قهوه گانودرما برای لاغری برای طرفداران غذاهای پرچرب پیشنهاد می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *